Re: czy Pentium4 czy AMD Athlon XP

Autor: Silvio Manuel (silvio_manuel_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 22:18:59 MET DST

> Nie, nie powinno.

Czyżbyś miał wtopa z jakąś płytą pod AMDka ? :-)

> "Stabilność" procesorów jest tu chyba jakimś nieporozumieniem.

Gdyby autor to wiedział to nie rzucałby takiego posta.

> Niestety, dotąd nie ma godnego następcy wspaniałego BX'a.

To oczywiście przemawia głównie na niekorzyść Intela :-)

> Żadna z produkcji VIA , SIS'a czy AMD nie zmusiła mnie do rezygnacji
> z chipów intelowskich.

No cóż, przyzwyczajenia i nawyki to druga natura człowieka

> Z mojego doświadczenia wynika, że najmniej kłopotów z kompatybilnością
> wobec softu ma Intel, więc dla mnie to kryterium nie do pogardzenia.

Goły i niespaczowany system TAK (Winda jak sądzę). Ale po instalacji
odpowiednich sterowników i poprawek wszystko chodzi stabilnie a niekiedy
nawet szybciej.