Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 09:15:12 MET DST

> te programy każdy zna i wie, czego się po nich spodziewać...
>
> gdy przeczytałem nagłówek newsa "_najlepszy_ odtwarzacz divx", myślałem,
> że pojawił się jakiś naprawdę rewelacyjny i superwydajny program...

Naglowek byl taki (pamietam): "Najlepszy odtwarzacz DivX-ow?" - ze znakiem
zapytania na koncu. To chyba podkresla, ze wcale nie jestesmy przekonani o
tym, ze jest najlepszy. Rownie poprawny bylby tytul "GeForce4 Killer?" przy
tekscie o Parhelii. A jaka jest Parhelia, kazdy wie.

> a tu tymczasem gniot jakich mało.

Niekoniecznie. Tobie sie nie podoba, ja po informacji o nim od autora
programu, uzywam go do tej pory. Wczesniej uzywalem Vplayera. Nie uwazam, ze
Vplayer jest do bani. Po prostu - wedlug mnie - ALLPlayer jest lepszy.

> sam fakt umieszczenia info o programie w newsach jest OK, ale tytuł
> newsa uważam za wielką wpadkę - dowodzą tego statystyki ściągnięcia tego
> programu z waszego ftpa - ludzie rzucili się na niego jak szczerbaty na
> suchary - ciekaw jestem, ilu użytkowników korzysta do tej pory z tej
> pierwszej bety allplayera (która była ponoć debeściacka)...

Jak sie okazalo, wielu spodobal sie ALLPlayer. Swiadczy o tym chociazby
liczba sciagniec nowej wersji tego programu z PCLab.pl. I nigdzie juz nikt
nie pisze "Najlepszy player do DivX-ow" (niewazne, czy ze znakiem zapytania,
czy bez). Wystaczy napisac "Pojawila sie nowa wersja ALLPlayera" i ludkownia
sie na niego rzuca i masowa sciaga.

Czyli ludzie tego programu uzywaja i - jak widac - lubia go.

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk