Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 09:10:51 MET DST

> Powiedzmy :) Poltora miesiaca -- trzy B4 w piach. Czwartej juz nie
> chcialem... Moze to tylko pechowa seria.

Zaiste. Czytam wiele wypowiedzi o Barracudach IV na roznych forach i jakos
sie ludkowie nie skarza, zeby padaly. Co innego z nieszczesnymi DTLAmi :-(

> Brak spacji po "--". Standardowy burak Outlooka.

A jak to ustawic w outlooku, zeby wstawial spacje?... Bo nie wiem
(naprawde).

> Uzywac nie musisz, deklaracja charsetu jest obowiazkowa. ISO-8859-2 jesli
> sa w poscie polskie znaki (nawet w cytacie), moze byc US-ASCII jesli
> piszesz wylacznie po "polskawemu". Ale ISO jest bezpieczniejsze.

Wole pisac bez polskich literek :-) Nie szukalem w outlooku, ale pewno nie
idzie go zmusic do korzystania z czegokolwiek innego, niz 1250 :-)

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk