Re: pclab.pl

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:17:07 MET DST

Pawel Pilarczyk napisal(a):

> Dlaczego nikt
> nie zarzuca nam reklamowania The Bat, Opery, Winampa czy WinRAR-a?...

te programy każdy zna i wie, czego się po nich spodziewać...

gdy przeczytałem nagłówek newsa "_najlepszy_ odtwarzacz divx", myślałem,
że pojawił się jakiś naprawdę rewelacyjny i superwydajny program...
a tu tymczasem gniot jakich mało.
sam fakt umieszczenia info o programie w newsach jest OK, ale tytuł
newsa uważam za wielką wpadkę - dowodzą tego statystyki ściągnięcia tego
programu z waszego ftpa - ludzie rzucili się na niego jak szczerbaty na
suchary - ciekaw jestem, ilu użytkowników korzysta do tej pory z tej
pierwszej bety allplayera (która była ponoć debeściacka)...

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl