Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 09:08:57 MET DST

> ojciec kupił pralkę Amiki - długo będzie na działała?

Niech sie skupie, kurde, gdzies posialem moja szklana kule!

Jak ja znajde, to Ci napisze o tej pralce! ;-)

> brakuje w nim spacji po --

A jak zmusic outlook expressa, zeby wstawial spacje po myslnikach?
Przejrzalem szybko jego opcje, ale nic takiego nie znalazlem :-/

Na razie wklejam sobie podpis copy & paste :-)

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk