Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 08:51:03 MET DST

> Wiesz, w domowym komputerze mialem zarowno karty na Virge'u (i to
> porzadne, bo taniego chlamu nigdy nie lubilem), jak i Mystique. Musze
> pisac, co sadze o Virge'u? :)

ViRGE slynny byl z miana deceleratora. Mystique byl szybki, to fakt, ale z
tego, co pamietam, byl koszmarnie problematyczny w 3D (ze wzgledu na bardzo
uboga palete funkcji 3D). Cos jak PowerVR NEON 250. Oczywiscie nie
zaprzeczam, ze do 2D Mystique nadawal sie znakomicie.

> Jesli to nie Ty pisales ten artykul, to w porzadku, nie mam wiec
> zastrzezen do Ciebie.

Nie ja. Ja porownywalem RIVE 128 do Voodoo Graphics ("Voodoo 1", jak to
mowia niektorzy), a Banshee moglem juz porownywac do RIVY TNT, bo
mniej-wiecej wtedy mialem obie karty na raz w testach. Nie musze chyba
mowic, co bylo lepsze, Banshee czy TNT.

> Byc moze mieliscie kilka roznych artykulow na ten temat. Jestem jednak na
> 100 -- no, moze 90% -- pewien, ze czytalem na pc.com.pl test plyty na tym
> chipsecie z wadliwie dobrana obsada pamieci.

Kopia PC.com.pl chodzi w tej chwili na serwerze Marka Chmielarza, ktory
pisal newsy dla PC.com.pl (obecnie pisze na PCLab.pl). Jak chcesz, moge Ci
dac na priva adres (nie podam go publicznie, bo Marek ma w domu SDI), to
przeczytasz sobie artykul o nForce i zobaczysz, jak mysmy obsadzali pamiec.

> Kazdemu sie zdarza. Ale _nie moze_ sie zdarzac redaktorowi serwisu
> aspirujacego do miana "profesjonalnego". No chyba, ze wychodziles z
> zalozenia, ze Wasz serwis to taki FTP z dodatkami w postaci paru
> niezobowiazujacych artykulow na tematy sprzetowe i pokrewne.

Nasz serwis aspirowal do miana profesjonalnego, aczkolwiek nie stronilismy
od ubarwiania naszych artykulow humorem. Naszym zdaniem - przyjemniej sie
taki tekst czyta.

> No coz, mnie te sytuacje zrazily na tyle, ze pc.com.pl odwiedzalem
> sporadycznie. Dlatego tez nie potrafie podac wiecej przykladow
> ewentualnych "wpadek", bo niewiele artykulow przeczytalem.

Z tego, co podales, troche jednak przeczytales :-P

> W kazdym razie -- zycze udanego rozwoju pclab.pl. Bez zadnych podtekstow i
> zlosliwosci, pisze calkiem serio.

Dzieki wielkie!

Mam nadzieje, ze bedziesz do nas wpadal. Jakbys zauwazyl cos nie tak,
chetnie o tym od Ciebie uslysze.

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk