Re: pclab.pl

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:17:46 MET DST

> Owszem, nadal utrzymuje, ze Mystique byl wyjatkowo malo udanym produktem. A
> przegral pojedynek z ViRGE ze wzgledu na ilosc obslugiwanych funkcji -
> Mystique nawet nie filtrowal tekstur dwuliniowo!

Wiesz, w domowym komputerze mialem zarowno karty na Virge'u (i to
porzadne, bo taniego chlamu nigdy nie lubilem), jak i Mystique. Musze
pisac, co sadze o Virge'u? :)

> RIVY 128 nigdy do Banshee nie porownywalem, a jedynie do Voodoo. I RIVA 128

Jesli to nie Ty pisales ten artykul, to w porzadku, nie mam wiec
zastrzezen do Ciebie.

> Tutaj oskarzenie jest niesluszne, bowiem na nForce _poprawnie_ obsadzilem
> banki pamieci. Byl nawet specjalny rozdzial poswiecony obsadzaniu bankow
> pamieci na nForce.

Byc moze mieliscie kilka roznych artykulow na ten temat. Jestem jednak na
100 -- no, moze 90% -- pewien, ze czytalem na pc.com.pl test plyty na tym
chipsecie z wadliwie dobrana obsada pamieci.

> To wcale nie byl test tylko newsik. I mial miec odcien humorystyczny.
> Zapomnialem (kazdemu sie zdarza!) podpiac kabla i dziwilem sie, dlaczego mi

Kazdemu sie zdarza. Ale _nie moze_ sie zdarzac redaktorowi serwisu
aspirujacego do miana "profesjonalnego". No chyba, ze wychodziles z
zalozenia, ze Wasz serwis to taki FTP z dodatkami w postaci paru
niezobowiazujacych artykulow na tematy sprzetowe i pokrewne.

> Nadal nie uwazam, ze opisane przez Ciebie przyklady sa wpadkami (z wyjatkiem
> kabla IDE).

No coz, mnie te sytuacje zrazily na tyle, ze pc.com.pl odwiedzalem
sporadycznie. Dlatego tez nie potrafie podac wiecej przykladow
ewentualnych "wpadek", bo niewiele artykulow przeczytalem.

W kazdym razie -- zycze udanego rozwoju pclab.pl. Bez zadnych podtekstow i
zlosliwosci, pisze calkiem serio.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..