Re: pclab.pl

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 11:26:57 MET DST

> ViRGE slynny byl z miana deceleratora. Mystique byl szybki, to fakt, ale z
> tego, co pamietam, byl koszmarnie problematyczny w 3D (ze wzgledu na bardzo

Mowiac wprost, to ani Virge, ani Mystique nie nadawaly sie do roli
akceleratorow 3D. Tak wiec sadze, ze wytykanie Mystique'owi braku jakichs
tam funkcji obslugiwanych przez Virge nie bylo najtrafniejszym
posunieciem.

> mniej-wiecej wtedy mialem obie karty na raz w testach. Nie musze chyba
> mowic, co bylo lepsze, Banshee czy TNT.

Kwestia nieco dyskusyjna ;)

> pisal newsy dla PC.com.pl (obecnie pisze na PCLab.pl). Jak chcesz, moge Ci
> dac na priva adres (nie podam go publicznie, bo Marek ma w domu SDI), to
> przeczytasz sobie artykul o nForce i zobaczysz, jak mysmy obsadzali pamiec.

Moglbym prosic? Z czystej ciekawosci chcialbym rzucic okiem -- moze sie
myle i faktycznie ten numer z nForcem to nie Wasza sprawka? Wolalbym
sprawdzic, bo nie chce, zebys mi potem wytykal bezpodstawne oskarzenia
i takie tam :)

> Z tego, co podales, troche jednak przeczytales :-P

Trudno zebym sie wypowiadal na temat serwisu, nie widzac go w ogole na
oczy... :)

> Mam nadzieje, ze bedziesz do nas wpadal. Jakbys zauwazyl cos nie tak,
> chetnie o tym od Ciebie uslysze.

Oj, to nie bylo rozsadne sformulowanie -- jestem upierdliwy i lubie sie
czepiac. Pare osob z p.c.p. zapewne to potwierdzi ;)

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..