Re: pclab.pl

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:44:25 MET DST

On Wed, 11 Sep 2002 13:41:41 +0200, "Pawel Pilarczyk" <pila_at_pclab.pl>
wrote:

>Owszem, nadal utrzymuje, ze Mystique byl wyjatkowo malo udanym produktem. A
>przegral pojedynek z ViRGE ze wzgledu na ilosc obslugiwanych funkcji -
>Mystique nawet nie filtrowal tekstur dwuliniowo!
Stawiasz wiec tutaj dwie karty w zastosowaniach 3D. Powiedz mi: ktora
z nich sie do takich nadaje?
Zadna. - ten temat mozna sobie odpuscic. To tak jak porownywanie
Trabanta i Syrenki jako samochodow rajdowych ;-)
Owszem Virge cos z 3D mialo, ale dzialalo to tak zalosnie wolno, ze
lepiej bylo nie korzystac. W kazdje innej dziedzinie - ergonomia,
jakosc, szybkosc 2D Mystique byl lepszy.
(Jedyne szybko dzialajace 3d na virge to byly gierki zoptymalizowane
pod ten procek zawarte na cd dolaczonym do karty)

>Tutaj oskarzenie jest niesluszne, bowiem na nForce _poprawnie_ obsadzilem
>banki pamieci. Byl nawet specjalny rozdzial poswiecony obsadzaniu bankow
>pamieci na nForce.
Tez czytalem jakis tekst na ten temat (nie jestem pewien, ale moze to
byl Enter?) i autor z radoscia obsadzil jeden bank pamieci zupelnie
ignorujac istnienie kontrolera krzyzowego. Wyniki byly pozniej jakie
byly.

Pozdrawiam
Glide