Re: ocena zestawu

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:51:11 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl>, wrote in

> To właśnie z wymogów zachowania kompatybilności.

Jakos smiesznie to brzmi. Intel jakos nie dba o klientow i zmienia czesto
sockety, producenci gier tez maja w dupie klientow i wydaja gry o coraz
wiekszych wymaganaich. A co klient kupi sobie nowego procka i nowa
k.graficzna. A DVD to grosze w porwnaniu do procka i karty graficznej.

> Myślę, że o przewadze DVD nad CD nie ma co bić piany. To zostało
> powiedziane już milion razy.

Ja nie przecze, ze DVD ma przewage. Tylko nie widze sensu kupowac DVD by
potem czytac w nim plytki CD.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"