Re: ocena zestawu

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:46:54 MET DST

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl>, wrote in news:alngqb$bhv$1_at_news.tpi.pl:

> Eeeech, te Twoje: "No i....."

Tak to jest jak ktos nie poda sensownego argumentu :P

> Dwie rzeczy:
> Cena napędu DVD nie odbiega szokująco od CD, a w rozliczeniu całego
> komputera różnica jest żadna.

Zalezy, czy ktos liczy zlotowki...

> "No i" mogę sobie czytać płytki DVD, a Ty nie.

Jak bym widzal potrzebe czytania plytek DVD to mial bym DVD.

> Mogę sobie zamówić prenumeratę czasopisma w bogatszej wersji, mogę sobie

Nie prenumeruje czasopism, mam internet :P

> obejżeć film o _przyzwoitej_ jakości.

A divx to co? Pies?

> To są spore możliwości za _prawie_żadne_ pieniądze.

Nie zauwazyles, ze ludzie kupuja DVD i potem czytaja w nim _tylko_ plytki
CD?

> A i soft coraz częściej się zdarza na DVD (Do notebooka
> zamiast 10 płytek CD dostałem 1 DVD)

Super.

> kupić czytnik CD, czyli praktycznie dostawałeś go w prezencie. Więc nie
> czaruj tu szybkością zdobywania rynku, bo to nie te lata...

Sorry ale DVD to nie nowosc.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"