Re: ocena zestawu

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:34:57 MET DST

[...]
> Najpierw odowiedz sobei na bardzo wazne pytanie. Ile DVD jest na rynku, a
> po jakim czasie CD-ROM zdobyl rynek...

Eeeech, te Twoje: "No i....."
Dwie rzeczy:
Cena napędu DVD nie odbiega szokująco od CD, a w rozliczeniu całego
komputera różnica jest żadna.
"No i" mogę sobie czytać płytki DVD, a Ty nie. Mogę sobie zamówić
prenumeratę czasopisma w bogatszej wersji, mogę sobie obejżeć film o
_przyzwoitej_ jakości. To są spore możliwości za _prawie_żadne_ pieniądze.
A i soft coraz częściej się zdarza na DVD (Do notebooka zamiast 10 płytek CD
dostałem 1 DVD)

A co do szybkości zdobywania rynku: wtedy nie było alternatywy dla CD. Dziś
masz, dlatego nie musisz się spieszyć. A jedno Ci przypomnę. Jak kupowałeś
oprogramowanie, to mogłeś to zrobić w wersji na FD lub CD. Która wersja była
tańsza ???
Z autopsji: Borland C++ 4.0 na FD 399 USD To samo na: CD 299 $ !!! (Wielu
producentów tak robiło) A za zaoszczędzone 100$ mogłeś sobie kupić czytnik
CD, czyli praktycznie dostawałeś go w prezencie. Więc nie czaruj tu
szybkością zdobywania rynku, bo to nie te lata...

pozdro...
sprocket