Re: ocena zestawu

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 16:03:06 MET DST

[...]
> Zalezy, czy ktos liczy zlotowki...
Jak wydajesz 5000 na kompa, to 5099 nie zaboli...

> Jak bym widzal potrzebe czytania plytek DVD to mial bym DVD.
Może inni widzą. Dlaczego to negujesz ???

> Nie prenumeruje czasopism, mam internet :P
(No i....)
Ja też. Ale dla "modemowców" ciągnięcie gigabajtów softu może być uciążliwe.
A skoro wspominałeś o liczeniu złotówek....:PPP

> A divx to co? Pies?
Napisałem _przyzwoitej_. Tak Ci divixy posuły wzrok, że nie zauważyłeś tego
słówka ??? Uprzedzając Twój post: divix nie wygląda za dobrze na
telewizorze. A dźwięk....

> Nie zauwazyles, ze ludzie kupuja DVD i potem czytaja w nim _tylko_ plytki
> CD?
Nie. Nie łażę nieproszony po cudzych domach. Mogę odpowiadać tylko za
siebie. Tobie też by to nie zaszkodziło...;)

> Super.
Noooo

> Sorry ale DVD to nie nowosc.
No i...?
Co to ma do rzeczy ?
BDW, wspomniana przeze mnie sytuacja dotyczy 94 roku, więc o jakiej nowości
piszesz....? Ja Ci opisuję ówczesną sytuację rynkową, w jakiej CD zyskało
popularność, a nie pytam, czy DVD to nowość...
pozdro...
sprocket