Re: ocena zestawu

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 16:46:51 MET DST

Użytkownicy:
&
napisali:

> Tak to jest jak ktos nie poda sensownego argumentu :P

Ale "No i?" też nie jest sensownym pytaniem, nieprawdaż? :-)

> Jak bym widzal potrzebe czytania plytek DVD to mial bym DVD.

Ja też kiedyś sobie radziłem, gdy inni mieli napędy CD-ROM x4 a ja zwykłego
FDD. Jak była potrzeba skopiowania płyty, brałem dysk i leciałem do kumpla.
Zawsze był jakiś sposób. Teraz robię to samo, jak kumpel dorwie nową
dystrybucję linuxa albo zestaw pluginów do SoundForge czy Photoshopa na
płycie DVD. Dlatego jednym z moich najbliższych zakupów będzie DVD.

> Nie prenumeruje czasopism, mam internet :P

Nie dla wszystkich Internet to wyrocznia. Ja wolę wziąć w łapki gazetkę i
poczytać sobie w foteliku... albo w metrze. Poza tym... wiele ciekawych
rzeczy umyka jak się gazet nie czyta... bo w necie... to wiesz... tu
klikniesz, tam klikniesz... nie doczytasz... bo już coś nowego...

> A divx to co? Pies?

Pies może nie, ale Sprocket wyraźnie podkreślił tą przyzwoitą jakość. Jakiś
czas temu zaprosiłem kumpla (posiadacz 40" TV i stacjonarnego DVD).
Posiedzieliśmy przy browarku, potem zapodałem na chwilę Blade 2 na DivX (2
płytki po 600 MB). Wiesz co mi powiedział: "Sorry, nie po to kupowałem DVD,
żeby takie coś oglądać. A potem ludzie mówią, że to kiepski film, bo go
dobrze nie widzieli".

Pozdrawiam,
Sniper