Re: POMOCY !!!

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.com)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 15:09:22 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:aln6n8$map$1_at_news2.tpi.pl w którym bart napisał(a):

> zawsze po odpaleniu jakiegokolwiek czata komputer wiesza sie po
> okolo 2 minutach
> - niezaleznie od uzytej przegladarki ( IE , Netscape , Opera )
> - reinstalowaniue systemu nic nie dalo
> - nie jest to kwestia rodzaju polaczenia z netem - probowalem
> roznych
>
> mam durona 800 256mb SDram geforce2mx
> windows 98se

Czaty to na ogol aplety Javy i to bys moze Java sie wiesza (takie sobie
domysly) Zobacz czy np. kamera internetowa na ariadnie u Ciebie dziala
bez problemow. Jesli nie to moje domysly moga sie potwierdzac. Sciagnij
moze wtedy ze strony Suna nowa Jave Virtual Machine.

--
Górnik