Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 13:52:15 MET DST

> Pierwszy podstawowy problem to byl nietematycznye prowadzenie dzialu news,
> a co bylo tematyczne sciagne bylo zywcem z zachodnich serwisow bez podania
> zrodel.

Jakos nie przypominam sobie, zebysmy nie podawali zrodel. Przy kazdym
newsie, ktory byl oparty o jakis inny material, bylo zrodlo. Ponadto, co
uwazasz pod pojeciem "nietematyczne prowadzenie dzialu news"?

> Wszechobecne teorie spiskowe, faworyzowanie intela (nadal problemy
> ze stabilnosca procesorow AMD?),

Pisalismy prawde. To, ze z Intelem zawsze jest mniej problemow, nie jest dla
nikogo niczym nowym. Gdy skladamy w naszym laboratorium platforme z
procesorem (i najlepiej takze plyta) Intela, to na 99% ta ruszy od razu.
Czego niestety nie mozna powiedziec o platformach AMD. Oczywiscie, z biegiem
czasu jest z tym coraz lepiej, zwlaszcza gdy stosuje sie markowe pamieci i
drogie plyty glowne. Jednak nawet ostatni test Athlona XP 2600+ na PCLab.pl
wykazal, ze markowa plyta (EPOX) i markowe pamieci (Corsair) nie zawsze chca
ze soba poprawnie wspolpracowac. TloluviN, czlowiek, od ktorego dostalem
moduly Corsaira, szef firmy dimm.pl, wlasnie wygrzebal informacje na jakims
zagramanicznym forum, ze pamieci CMX256-3200PT po prostu nie dzialaja na
plytach 8K3A+ tak, jak powinny.

> dziwne testy procesorow (IIRC to czytelnicy sami mieli przysylac swoje
wyniki testow!).

Co? :-O

> Z konkretow to do dzis pamietam test BIV i w plusach byla podana
niezawodnosc, sorry ale jak
> testujacy w ciagu kilku godzin testu sprawdzil niezwodnosc dysku i to na
> jednym egzemplarzu?

No to tu sie przyznaje, ze zbyt predko wydalem pozytywna opinie na temat
niezawodnosci Barracudy IV. Jak sie jednak pozniej okazalo, moja opinia byla
w 100% trafna. Dyski te padaja bardzo rzadko.

> BTW: Polecam lekture netykiety bo jak chce sie pisac na usnecie to
> obowiazuja podstawowe prawa czyli:
>
> a) prawidlowy delimiter w sygnaturce.

A co z moim jest nie tak?

> b) gdzie deklaracja kodowania polskich znakow?

Zeby Cie to nie klulo w oczy, tym razem nie uzywam polskich znakow
diakrytycznych w ogole.

> c) gdzie naglowek postu?

Ten ""Pawel Pilarczyk" <pila_at_pclab.pl>, wrote in
news:aln0cp$3fk$1_at_news2.tpi.pl:"? A po co ja mam takie smieci wstawiac w
naglowku?

Ponadto z tego, co wiem, netykieta nie zmusza piszacych do stosowania
naglowkow. Ja uwazam, ze naglowki sa zbedne. Chyba, ze grzecznosciowe
"Witam", "Hej" etc.

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk