Re: pclab.pl

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 14:43:42 MET DST

"Pawel Pilarczyk" <pila_at_pclab.pl>, wrote in

> Jakos nie przypominam sobie, zebysmy nie podawali zrodel.

Skro mnie i nie tylko mnie to klulo w oczy to znaczy, ze tak bylo.

> Przy kazdym newsie, ktory byl oparty o jakis inny material, bylo zrodlo.
> Ponadto, co uwazasz pod pojeciem "nietematyczne prowadzenie dzialu
> news"?

Jaka byla tematyka serwisu? A jakie newsy sie pojawialy? Ostanie co
pamietam to news o pavulonie...

> Pisalismy prawde.

Nie watpie...

> To, ze z Intelem zawsze jest mniej problemow, nie jest dla nikogo niczym
> nowym.

Zgadza sie.

> Gdy skladamy w naszym laboratorium platforme z procesorem (i najlepiej
> takze plyta) Intela, to na 99% ta ruszy od razu. Czego niestety nie
> mozna powiedziec o platformach AMD.

To nie jest wina AMD, tylko shitowych i nie dopracowanych chipsetow VIA.

> Oczywiscie, z biegiem czasu jest z tym coraz lepiej,

Serce odrazu sie raduje :)

> wspolpracowac. TloluviN, czlowiek, od ktorego dostalem moduly Corsaira,
> szef firmy dimm.pl, wlasnie wygrzebal informacje na jakims
> zagramanicznym forum, ze pamieci CMX256-3200PT po prostu nie dzialaja
> na plytach 8K3A+ tak, jak powinny.

Pech.

Ponad rok temu, meczyl mnie jakis chlopak (przez dobre 3 miesiace :/,
przez z gg. Chodzilo o zlozenie zestawu. Ja podawalem moja propozycje
(jakis Duron+AMD761,) a on pisal, ze wymienil z Toba mile i Ty twierdziles
ze nie kupowac AMD bo sa niestabilne :/ Nawet jesli Ci zle zrozumial, to
Twoj blad skoro laik z Twoich wypowiedz wnioskuje, ze procesory AMD sa
niestabilne :(

> Co? :-O

Odrazu mi sie przypomnialo :) Jak palomino wchodzilo, to nawet tutaj bylo
wspomne, ze na pc.com.pl notak o tym ukazala sie z duzym opoznieniem.
Potem jak byl test XP, to jakies tam podstawowe testy pojawily sie na ale
AFAIR byl dopisek, zeby czytelnicy przysylali swoje testy to umiescice je
na stronie :/

> No to tu sie przyznaje, ze zbyt predko wydalem pozytywna opinie na
> temat niezawodnosci Barracudy IV. Jak sie jednak pozniej okazalo, moja
> opinia byla w 100% trafna. Dyski te padaja bardzo rzadko.

Nie ma to jak troche powrozy w testach :/

> A co z moim jest nie tak?

Masz "--" a powinno byc "-- " tak by kazdy inteligenty czytnik news mogl
sobie bez problemu odroznic sygnaturke od tresci.

> Zeby Cie to nie klulo w oczy, tym razem nie uzywam polskich znakow
> diakrytycznych w ogole.

Lepiej...

> Ten ""Pawel Pilarczyk" <pila_at_pclab.pl>, wrote in
> news:aln0cp$3fk$1_at_news2.tpi.pl:"? A po co ja mam takie smieci wstawiac
> w naglowku?

Zeby bylo wiadomo do kogo odnosi sie odpowiedz.

> Ponadto z tego, co wiem, netykieta nie zmusza piszacych do stosowania
> naglowkow. Ja uwazam, ze naglowki sa zbedne. Chyba, ze grzecznosciowe
> "Witam", "Hej" etc.

Jak kto woli...

--
Krzysztof Szczepanek