Re: pclab.pl

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:36:53 MET DST

"Pawel Pilarczyk" <pila_at_pclab.pl>, wrote in

> Chetnie jednak uslysze, co bylo nie tak. Nie zamierzam sie wcale klócic
> z Toba. Jesli mi naprawde wskazesz jakies bledy, jakie pojawialy (lub
> pojawily) sie na PC.com.pl, bede sie staral ich unikac na moim obecnym
> sajcie, PCLab.pl. Tak wiec slucham: gdzie byly kwiatki na PC.com.pl?

Pierwszy podstawowy problem to byl nietematycznye prowadzenie dzialu news,
a co bylo tematyczne sciagne bylo zywcem z zachodnich serwisow bez podania
zrodel. Wszechobecne teorie spiskowe, faworyzowanie intela (nadal problemy
ze stabilnosca procesorow AMD?), dziwne testy procesorow (IIRC to
czytelnicy sami mieli przysylac swoje wyniki testow!). Z konkretow to do
dzis pamietam test BIV i w plusach byla podana niezawodnosc, sorry ale jak
testujacy w ciagu kilku godzin testu sprawdzil niezwodnosc dysku i to na
jednym egzemplarzu?

BTW: Polecam lekture netykiety bo jak chce sie pisac na usnecie to
obowiazuja podstawowe prawa czyli:

a) prawidlowy delimiter w sygnaturce.

b) gdzie deklaracja kodowania polskich znakow?

c) gdzie naglowek postu?

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"