Re: pclab.pl

Autor: Pawel Pilarczyk (pila_at_pclab.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 10:55:17 MET DST

> No coz, herezje z tego artykulu pamietam do dzisiaj...

Na przyklad?

> Rzadko tam zagladalem, bo nie cenilem tego serwisu zbyt wysoko -- pare
> kwiatkow bylo, ale detali nie pamietam, wiec nie bede ciagnal tego tematu.

Chetnie jednak uslysze, co bylo nie tak. Nie zamierzam sie wcale klócic z
Toba. Jesli mi naprawde wskazesz jakies bledy, jakie pojawialy (lub
pojawily) sie na PC.com.pl, bede sie staral ich unikac na moim obecnym
sajcie, PCLab.pl. Tak wiec slucham: gdzie byly kwiatki na PC.com.pl?

--
Pozdrawiam,
Pawel Pilarczyk