Re: pclab.pl

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 12:47:05 MET DST

Pawel Pilarczyk napisal(a):

> Chetnie jednak uslysze, co bylo nie tak. Nie zamierzam sie wcale klócic z
> Toba. Jesli mi naprawde wskazesz jakies bledy, jakie pojawialy (lub
> pojawily) sie na PC.com.pl, bede sie staral ich unikac na moim obecnym
> sajcie, PCLab.pl. Tak wiec slucham: gdzie byly kwiatki na PC.com.pl?

* naśmiewano się tu, że nie wiedzieliście o zasilaniu do PIV (chodziło
o dodatkowy kabelek do zasilania wychodzący z zasilacza - podaliście
fakt o jego istnieniu jako niezwykła ciekawostka - nawet dla takich specy
od hardware'u ???)

* reklama odtwarzarki do divxów (allplayer) - podaliście info o ukazaniu
się najlepszej odtwarzarki do divxów, ludzie rzucili się do ściągania, a
tu kicha - jakaś podła beta, z któą jeszcze przez długi czas były
problemy (ale znajomy programista miał pewnie bezpłatną reklamę).
Reklama powtarzała się kilkukrotnie (co najmniej 2 razy) i za kazdym
razem testowałem allplayera jak głupi by odkryć, że w dalszym ciągu to wielki
gniot...

tyle pamiętam - może komuś przypomną się inne wpadki...

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl