Re: Jaka atramentówka 500-700zł

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 18:05:35 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wystukał
(news:alkkrk$qo8$1_at_news.onet.pl):

> Na zwykłym papierze pewnie tak.
Na zwyklym bez photo vs. zwykly papier na 990.
No, moze nie calkiem zwykly bo Neusiedler. Ale nie fotograficzny.

> Widziałem wydruki z HP 5500
> (zeskanowane zdjęcie w 4800 dpi) z dodatkowym atramentem foto
> (oczywiście również na papierze foto) i mogę stwierdzić, że
> musiałem się chwilę zastanowić, żeby odróżnić wydruk od prawdziwej
> fotki. Szkoda tylko, że koszt wydruku taki duży i ciągła zabawa ze
> zmianą tuszu na czarny/foto.
W to sie jeszcze nie bawilem (pewnie po kazdej zamianie tuszu drukuje
strone kalibracyjna, brrrr).
Pozdrawiam
Egghead