Re: Jaka atramentówka 500-700zł

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 13:25:27 MET DST

Użytkownik "Egghead" napisał:

> Drogie, brak nabijaczy i zamiennikow, lepiej odczekac.

Myślę, że to tylko kwestia czasu. Jeszcze ze 2 - 3 miesiące i znowu będzie
do wyboru pełna gama.

> W porownaniu z poprzednia 990 wydruk porownywalny,

Na zwykłym papierze pewnie tak. Widziałem wydruki z HP 5500 (zeskanowane
zdjęcie w 4800 dpi) z dodatkowym atramentem foto (oczywiście również na
papierze foto) i mogę stwierdzić, że musiałem się chwilę zastanowić, żeby
odróżnić wydruk od prawdziwej fotki. Szkoda tylko, że koszt wydruku taki
duży i ciągła zabawa ze zmianą tuszu na czarny/foto.

Pozdrawiam,
Sniper