Re: Jaka atramentówka 500-700zł

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 2002 - 10:38:51 MET DST

Użytkownik "Egghead" napisał:

> Na zwyklym bez photo vs. zwykly papier na 990.

Właśnie dlatego chciałem to podkreślić. Na zwykłym papierze ładnie drukują
laserówki. Atramentówki trzeba przystosowywać pod właściwości fizyczne
danego tuszu, dlatego najlepsze efekty są na papierze tego samego producenta
co drukarka. Wystarczy porównać wydruki na kilku różnych papierach - na
niektórych będą rozmazana, na innych ostre niczym z lasera.

> W to sie jeszcze nie bawilem (pewnie po kazdej
> zamianie tuszu drukuje strone kalibracyjna, brrrr).

Na HP 5550 nie zauważyłem jeszcze - pewnie masz rację. Ale na HP 930 każde
wyjęcie tuszu produkuje wydruk kalibracyjny. Chociaż patrząc z drugiej
strony: przesunięcie głowicy wymaga jej skalibrowania, więc lepiej gry
drukarka robi to sama i odmierzy sobie laserem, niż trzeba by robić to
samemu i przyglądać się na różne kreseczki - jak to było w poprzednich HP.

Pozdrawiam,
Sniper