Re: No to we?my na warsztat monitory LCD...

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 12:49:30 MET DST

monitorylcd.pl wrote:
> Dlaczego akurat DVI? Pracuje na monitorach lcd juz od ponad roku i nie
> zauwazylem roznicy pomiedzy monitorami ze zlaczem D-sub i DVI.

Pierwszy raz spotkalem sie z tym problemem w tescie (chyba na
tomshardware). LCD sony seri M (nie najnowszej S) mial miec gigantycznie
lepsza jakosc po DVI niz D-SUB.

Jak mialem wspomnianego maga, to pewnego razu sadzilem ze popsul mi sie.
Nie mozna bylo zlapac ostrosci. Jak wyregulowalo sie z lewej czesci
ekranu to nie bylo po prawej i odwrotnie.
Skad to bylo? Przez przypadek ustawilem odswierzanie karty na 100Hz!!!
Po zejsciu do 60Hz widoczny efekt ustapil. Moge sie tylko domyslac o ile
lepiej wygladalby obraz gdyby w ogole zrezygnowac z przetwornikow
wysokoczestotliwosciowych analog/cyfra. (Jesli nawet jakis monitor ma te
przetworniki wysokiej jakosci to i tak jest gorzej niz bez nich)

Jestem na 100% pewien, ze jakosc na dvi jest lepsza od tej na d-sub
dokladnie w takim zakresie jak jakosc wyjscia video z magnetowidu od
jakosci obrazu na wyjsciu wysokiej czestotliwosci (antenowe) !!!!!

pozdrawiam
Tom