Re: No to we?my na warsztat monitory LCD...

Autor: Michał Krüger (news_at_kruger.poznan.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 14:33:58 MET DST

On Mon, 09 Sep 2002 10:11:49 +0200, Tomasz <cattomcat_at_hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Jeden to najnoszy 17'' IBM , widzailem go w newsach , a i cena w USA do
>przyjecia.
>Drugi dostepny w Polsce to belinea 101740. To 17,4'' za 3300zl.
>Jesli interesuja cie jakie lcd powinien miec parametry to popatrz na
>parametry tej belinei. Wszystkie oprocz jasnosci , ktora na poziomie 230
>candeli jest jakby ciut mala.
>Monitory lcd belinea w Polsce bardzo trudno znalezc. Jedyne miejsce
>gdzie mozna ten model znalezc to komputronik.
>I tu jest problem, aby go kupic musialbym jechac do Poznania. Co jak co
>, ale lcd przez internet nie wolno kupowac!

www.ims.pl :) i ceny jakby ciut niższe, co?... poszło już parę tych
Belinei. Rzeczywiscie solidny sprzęt. polecam.

>Co do 15'' to nie mam zdania. Dla mnie monitor musi miec wejscie DVI.
>Te ktore go maja a sa dobre kosztuja 500zl wiecej od dobrych co go nie
>maja. A bez DVI to nie ma sensu LCD kupowac.

40-stka nie ma dvi w odróznieniu od 20-stki... IMO to niewielka strata
dla osób, które nie mają karty z dvi. kiedyś kupowałem sprzęt na
wyrost ale poszedlem po rozum do głowy i od dawna juz polecam zestawy
na dane potrzeby. szkoda kasy - za parę dni bedzie taniej. Pozdawiam,
michał