Re: No to we?my na warsztat monitory LCD...

Autor: monitorylcd.pl (pfedoruk_at_monitorylcd.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 11:25:55 MET DST

"Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> wrote in message
> Napewno sporo mniej. W koncu w obu przypadkach trzeba sie wpatrywac w
> male krzaczki.

> Zalezy jaki ten office. Jesli wszystko miesci sie na ekranie to ok.

Po pierwsze przy monitorach lcd nie mowi sie o odswierzaniu np. 85Hz. Przy
czasie reakcji (gasniecia + zaswiecenia pixela) np. 20ms spokojnie wystarczy
odswierzanie 60Hz.

> Po 3 latach pewnie pojawia sie wypalone pixele.
> Satandardowo monitor uzywane 8 godzin dziennie powinien wytrzymac z 8 lat.

Trwalosc matrycy w wiekszosci monitorow lcd o podwyszsonej trwalosci wynosi
50.000 godzin pracy.

> Ja juz kupowalem. Kipilem maga 15'' i uzywalem go przez 2 miesiace.
> Mial wbudowany filtr szklany - duzy minus bo odbijal swiatlo jak lustro,
> poza tym nie mial rownomiernego podswietlenia.

Najwazniejszymi parametrami monitorkow lcd sa: jasnosc, kontrast i czas
reakcji.

> Ja wystrzegalbym sie paneli LG ! Nie monitorow ale paneli! Moga je
stosowac
> rozni producenci. LG nie potrafi wyswietlac bieli.

Zapraszam na strone www.monitorylcd.pl
No i oczywiscie polecam monitorki ASTRON 15DX3 i ASTRON 15EX6. Za taka cene
na pewno nie kupisz monitorka o tak dobrych parametrach.

> [...]
> parametry tej belinei. Wszystkie oprocz jasnosci , ktora na poziomie 230
> candeli jest jakby ciut mala.
> Monitory lcd belinea w Polsce bardzo trudno znalezc. Jedyne miejsce
> gdzie mozna ten model znalezc to komputronik.
> I tu jest problem, aby go kupic musialbym jechac do Poznania. Co jak co
> , ale lcd przez internet nie wolno kupowac!
>
> Co do 15'' to nie mam zdania. Dla mnie monitor musi miec wejscie DVI.
> Te ktore go maja a sa dobre kosztuja 500zl wiecej od dobrych co go nie
> maja. A bez DVI to nie ma sensu LCD kupowac.

Dlaczego akurat DVI? Pracuje na monitorach lcd juz od ponad roku i nie
zauwazylem roznicy pomiedzy monitorami ze zlaczem D-sub i DVI.

Pozdrawiam
Pawel Fedoruk
pfedoruk_at_monitorylcd.pl
www.monitorylcd.pl