Re: Kwasniewski otwiera nowe sale internetowe

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 13:07:19 MET DST

j23 napisal(a):
> Chlopie zastanow sie co piszesz przez zanalogie zapytam ile sal powstalo za
> Jaruzelskiego, a jak nadal nie rozumiesz co mam na mysl, to zapytam ile sal
> powstalo za Rakowskiego, albo lepiej Bieruta.

to ja spytam z innej beczki: co obecna opozycja zrobiła w celu
upowszechnienia internetu?
bo w jakims archiwalnym numerze chipa (gdzieś z 2000 roku) znalazłem
ostatnio notkę o próbach kontroli stron WWW (jakiś projekt powstał, aby
KRRiT zajęła się także cenzurą internetu)

podsumowując - odpolitycznijcie grupy dyskusyjne, bo do rozmów o
polityce pl.comp.pecet się nie nadaje...

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl