Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 18:31:36 MET DST

On Sat, 7 Sep 2002 17:50:20 +0200, "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> wrote:

>Nie, chyba się nie znasz widzę, żaden system na płycie głównej nie reaguje
>od razu, dlatego jak wyłączysz wiatrak w amd to masz spalony procesor. To o
Za duzo sie Toma naogladales biedaku ...:-)

>czym pisałem wynika z architektury Intela. Nie wiem, nigdy Cię jakoś to nie
>dziwiło dlaczego Intel jest droższy od Amd? Badania kosztują, ale jak się
Szczegolnie badania nad zastosowaniem elementu diody termicznej czy
innym podobnym elementem sa baaaaaardzo kosztowne LOL.

>sprzedaje chłam to oczywiście te koszty można drastycznie zmniejszyć.
Skoro jakosc wynika z ceny to dlaczego Intel produkuje takie same
procki prowadzac rownoczesnie agresywan walke cenowa z AMD. Czyzby
mogl sobie na to pozwolic bo i tak wciaz na tym odpowiednio zarabia?

Pozdrawiam
GLide