Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 17:50:20 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:ald6ne$u7$1_at_news2.tpi.pl...

> hehe wiesz takie zabezpiczenie ma kazda lepsza plyta...
Nie, chyba się nie znasz widzę, żaden system na płycie głównej nie reaguje
od razu, dlatego jak wyłączysz wiatrak w amd to masz spalony procesor. To o
czym pisałem wynika z architektury Intela. Nie wiem, nigdy Cię jakoś to nie
dziwiło dlaczego Intel jest droższy od Amd? Badania kosztują, ale jak się
sprzedaje chłam to oczywiście te koszty można drastycznie zmniejszyć.