Re: LiteOn OPINIE

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 18:35:09 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Wątpię. Nagrywanie DVD tak naprawdę jest mało komu potrzebne,
> nawet samych gotowych płyt jest tyle, co kot napłakał.
> Prawie wszystkie napędy-czytniki DVD są używane do czytania
> CD-ROMów i ewentualnie filmów na DVD...

No tu akurat sie nie zgodze - moze tak bylo pare lat temu - teraz DVD sa dodawane do
wielu gazet i wypozyczalni tez jest sporo..

> Ja tam wolę kupić teraz za 600 i przez cztery lata się cieszyć
> naprawdę dobrym napędem :) A za cztery lata to rzeczywiście
> nagrywarki DVD _może_ się już upowszechnią, a ich ceny spadną.

Nie ma takiego napedu co kupiony dwa lata temu teraz by dal 100% satysfakcji - CD-RW
- 10x nie zapisze 4 x ... a wchodza juz 32 x...
Wchodza nowe plytki o wiekszej pojemnosc...
Naped za 600 zl to wyrzucanie kasy...

A ceny DVD juz spadly - a nic nie stoi na przeszkodzie aby doszly do cen CDRW (to
kwestia ilosci sprzedanych egzemplarzy)
Rozwoj blokowaly ceny plyt - teraz juz mozna kupic za kilkanasci zl - tyle co pare
lat temu plytki do napedow CD-R (ceny nagrywarek tez sa porownywalne) - tak wlasciwie
to juz spadly...

A za dwa lata raczej ceny bada takie jak CD - i miec 4,7 a moze 16 GB na plycie to
jest cos ;)