Re: Pasta do Cpu

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 03:20:09 MET DST

benek napisał:

>no i co z tego ze ma pojemnosc - zaabsorbuje pewna ilosc ciepla i jak nie
>bedzie radiatora to tego ciepla nie odda do otoczenia tak szybko jak sobie
>to zapewne wyobrazasz - 1 slowem pasta ogrzeje sie do temp jadra procesora i
>znowu jestesmy w punkcie wyjscia

praw fizyki nie przeskoczysz ;)

myslisz, ze przewodnictwo cieplne zlacza pasta-obudowaProca jest
dobre, zas zlacza pasta-powietsze jest znikome?

mysle ze za bardzo wierzysz w to co ci wmawiaja; tzn. uwazasz, ze jak
cos sie nazywa "radiator" to jest to jedyna tylko i wylaczna rzecz,
ktora moze odprowadzac cieplo;

natomiast jestem sklonny przypuszczac, ze taka pasta ma lepsze
wlasciwosci niz radiator;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?