Re: tania plyta pod AMD - czy tylko ECS?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 18:26:51 MET DST

On Fri, 6 Sep 2002 10:35:23 +0200, "MarKoz" <jriper_at_go2.pl> wrote:

>:: Shuttle DOT-AK312 KT266A 261 zl
>podobno fajna plyta tylko dlaczego spalila mojego durona?
>musialem kupic drugiego bo hurtownia nie wierzyla ze sie spalil
Rownie dobrze moj kumpel moze sie zastanawiac, czy to ze spalil mu sie
1.8XP to wina MSI czy Codegena czy sil nadprzyrodzonych. Ciekawe, ze
poznie Duron odpalal sie prawie bez problemu (prawie bo sie dziad
pokruszyl)
Dos powiedziec, ze po tym wszystkim kupil nowy zasialcz (za ca 300zl)
i Zalmana - eleiminujac na przyszlosc 2 zrodla potencjalnych klopotow
:-)

>ja kupilem ETSSI 17" kosztowal jakies grosze chyba 560pln brutto
Widzialem kilka takich monitorow i wg. mnie nadawaly sie one do pracy
w 800x600. Wolabym kupic uzywane Eizo F57 za 350-400 niz ten badziew.
Moj kilkuletni Eizo F55S wyswietla lepiej :-)

>po ustawieniu obrazu - a ma wystarczajaco duzo ustawien - wyglada calkiem
>ladnie i znieksztalcenia sa naprawde minimalne
Hmmm... Znam ludzi, ktorym 60Hz nie przeszkadza i musze i m na sile
przelaczac na wiecej......

Pozdrawiam
GLide