Re: tania plyta pod AMD - czy tylko ECS?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 23:36:47 MET DST

"MarKoz" <jriper_at_go2.pl> wystukał
(news:al9pc8$f1a$1_at_news.supermedia.pl):

> wrote:
>
>:: Shuttle DOT-AK312 KT266A 261 zl
> podobno fajna plyta tylko dlaczego spalila mojego durona?
> musialem kupic drugiego bo hurtownia nie wierzyla ze sie spalil
Na tej plycie wczoraj zapomnialem zapiac wiatrak, 2 godz. chodzilo
SETI_at_home az przypadkiem zajrzalem - mial na pewno ponad 100 stopni,
ale liczyl dalej. Po kilku minutach odpoczynku BIOS pokazywal 90 st.
Nic sie nie spalilo. Chyba masz pecha. BTW niech zyje Titan TTC-D5TB.
Pozdrawiam
Egghead