Re: kupuję kompa - porada

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 18:15:33 MET DST

"Adam" <rhymer_at_wp.pl> wrote in news:ald3ma$q2f$1_at_szmaragd.futuro.pl:

> KT100#
>
> Niestety wprowadzasz w tym momencie Giskard'a w blad. Plyty po 300$ to
> sa ,ale dwuprocesorowe pod AMD, a kwestia rozwojowej plyty wlasnie w
> tym wypadku ma znaczenie, bo co innego bylo kupic plytke na kt133a,
> zamiast jakiejs na kt266/333, do ktorej nadal mozna wlozyc w zasadzie
> najsilniejszego athlona.

i bedzie moszna nadal

> Teraz sprawa sie zmienia, bo juz niedlugo amd
> wprowadza procki na fsb166, no i fajnie by bylo, za powiedzmy pol roku
> wlozyc do swojej plytki cos takiego.

wtedy gdy bedzie cie stac na FSB166 to taka plytka jaka teraz kupisz za
600zl bedzie kosztowac 250zl a w sklepach za 600zl beda plyty na KT533 :)

> Co prawda gdzies pisali, ze
> prawdopodobnie beda tez wersje do starszych plyt na fsb 133, ale to
> narazie tylko plotki...

to nie plotki tylko polityka AMD

> Pozatym co to za uklad KT100??????

A , zjadlo mi literke

> A tak na marginesie, to mam w domku 2 plyty w tym momencie, jedna to
> asus a7v133, ktora lezy na szafie, a dzialam na ECS K7VZA-C, bo jest
> dla mnie stabilniejsza.

lol dobre :)

> Wiec jak widac firma ma tu znaczenie rozne,
> czasami "badziew" za 300zl bedzie dzialal lepiej od "cudenka" za
> 500zl.

ten asus to 250zl w wersji raid a nie 500zl :/ no i jak ci sie wiesza asus
to masz w kapie cos USZKODZONE a nie 'plyta jest niestabilna'

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/rasz.jpg :P