Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 17:42:01 MET DST

> Taaak? A dla mnie frajer kupuje AMD. Dlaczego?

prawda w oczy kole co ? :)

> AMD są jakieś problemy, np trzaski w kartach muzycznych.

akurat te sa najlepsze ale... sie nie znasz :)
trzaski czesciej dotyklay VIA - owszem ale to nie domena VIA - widzialem juz
kilka postow o trzeszczaym live na intelu 815 itp, a i nie dzialajkace ok
usb tez na intelu... sorry :)

> układem wyżyłowanym, chodzi na granicy możliwości struktury,

o profesor elektroniki sie jakis znalazl :) a moze brak argumentow ?

> cooler to z niego pójdzie dymek, a Intel się wyłaczy.

hehe wiesz takie zabezpiczenie ma kazda lepsza plyta...

> płacić za jakość a nie ilość, dlatego używam Intela.

twoja STRATA :)