Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 17:10:57 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisał w wiadomości
news:alcbjc$a4o$1_at_news.tpi.pl...
> nie wiem co tam bylo ale tutalitn kolegi podkrecony mocno nie dal rady
> mojemu ahtlonowi :) nie kreconemu
> zreszta tutalitn jak mowi R.S TO JUZ HISTORIA , TYLKO FRAJER GO KUPI...
Taaak? A dla mnie frajer kupuje AMD. Dlaczego? Tylko z chipsetami pod AMD są
jakieś problemy, np trzaski w kartach muzycznych. Amd jest układem
wyżyłowanycm, chodzi na granicy możliwości struktury, ponadto jako platforma
serwerowa jest również do niczego, bo jak mu się zatka cooler to z niego
pójdzie dymek, a Intel się wyłaczy. Tak więc wolę płacić za jakość a nie
ilość, dlatego używam Intela.
pozdrawiam