Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 18:26:11 MET DST

On Sat, 7 Sep 2002 17:10:57 +0200, "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> wrote:

>Taaak? A dla mnie frajer kupuje AMD. Dlaczego? Tylko z chipsetami pod AMD są
>jakieś problemy, np trzaski w kartach muzycznych. Amd jest układem
Wyluzuj. Zzlozylem niejednego kompa na AMD (Duron/Athlon) takze z
oslawionym Live i nigdy problemow z trzaskami nie mialem.

>wyżyłowanycm, chodzi na granicy możliwości struktury, ponadto jako platforma
Najmocniejsze modele pewnie tak....

>serwerowa jest również do niczego, bo jak mu się zatka cooler to z niego
>pójdzie dymek, a Intel się wyłaczy. Tak więc wolę płacić za jakość a nie
Bo coolery sie srednio raz na tydzien zacieraja......

>ilość, dlatego używam Intela.
Nie mam nic do intela, ale to co wasc piszesz to bezsensowne opowiesci
(bo kowalskemu sie zatarl cooler, to wszystkim innym tez musi, a jakis
inny iksinski kupil jaks tandete, nie zinstalowal jak potrzeba sterow
i teraz placze....)

Pozdrawiam
GLide