Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 17:26:43 MET DST

"Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM>, wrote in news:ald4tu$irc$1_at_news.tpi.pl:

> Taaak? A dla mnie frajer kupuje AMD. Dlaczego? Tylko z chipsetami pod
> AMD są jakieś problemy,

Ja bym powiedzial, ze raczej z chipsetami VIA.

> np trzaski w kartach muzycznych.

LOL
Masz _zero_ pojecia o problemie i probujesz uzywac go jako argument. Troll
czy zwykly lamer?

> Amd jest układem wyżyłowanycm, chodzi na granicy możliwości struktury,

Heh bede sie powtarzal ale:
LOL
Masz _zero_ pojecia o problemie i probujesz uzywac go jako argument. Troll
czy zwykly lamer?

> ponadto jako platforma serwerowa jest również do niczego,

NIe dokonca prawda. AMD narazie nawet nie probuje sie pchac w synek
profesjonalnych serwerow. Wiec nie wiem skad pomysl ze jest do nieczego?

> bo jak mu się zatka cooler to z niego pójdzie dymek, a Intel się
> wyłaczy.

Znowu sie powtorze:

--
Krzysztof Szczepanek