Re: kupuję kompa - porada

Autor: Adam (rhymer_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 16:41:22 MET DST

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości
> "-=MaR=-" <mar-_at_NOSPAM.pf.pl> wrote in

> zgadzam sie z powyszszym z wylaczeniem Abita :/

> tez sie zgadzam , debile kupuja 'rozwojowe' nowosci po 300$ i do tego
> durona , bo ' potem sie uzbiera' , a ja zawsze jeden w tyl czyli np
KT100#
> ASUSa i XP2100+ i i tak wychodzi taniej i o kosmos lepiej.

Niestety wprowadzasz w tym momencie Giskard'a w blad. Plyty po 300$ to sa
,ale dwuprocesorowe pod AMD, a kwestia rozwojowej plyty wlasnie w tym
wypadku ma znaczenie, bo co innego bylo kupic plytke na kt133a, zamiast
jakiejs na kt266/333, do ktorej nadal mozna wlozyc w zasadzie
najsilniejszego athlona. Teraz sprawa sie zmienia, bo juz niedlugo amd
wprowadza procki na fsb166, no i fajnie by bylo, za powiedzmy pol roku
wlozyc do swojej plytki cos takiego. Co prawda gdzies pisali, ze
prawdopodobnie beda tez wersje do starszych plyt na fsb 133, ale to narazie
tylko plotki...
Pozatym co to za uklad KT100??????
A tak na marginesie, to mam w domku 2 plyty w tym momencie, jedna to asus
a7v133, ktora lezy na szafie, a dzialam na ECS K7VZA-C, bo jest dla mnie
stabilniejsza.Wiec jak widac firma ma tu znaczenie rozne, czasami "badziew"
za 300zl bedzie dzialal lepiej od "cudenka" za 500zl.

Pozdrawiam
Adam