Re: kupuję kompa - porada

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 14:48:37 MET DST

"-=MaR=-" <mar-_at_NOSPAM.pf.pl> wrote in

> kupic
>
> Kolega "Giskard" napisal, iz potrzebuje dobrej i niedrogiej plyty,
> dlatego tez polecilem allegro... zawsze to ciut taniej kupujac uzywany
> produkt. Skoro do tego mam jeszcze np. 1,5 roku gwarancji nie widze
> potrzeby wydawania pieniedzy na nowa plyte.
> 400zl za Solteka? Byc moze jest to dobre rozwiazanie, lecz dla mnie
> liczy sie tylko Asus, Abit oraz ostatecznie MSI :-)) - w tej wlasnie
> kolejnosci.

zgadzam sie z powyszszym z wylaczeniem Abita :/

> Jak bedziemy do tego tak podchodzic to zaraz zaczniemy polecac plytki
> w cenie 300$ :-))

tez sie zgadzam , debile kupuja 'rozwojowe' nowosci po 300$ i do tego
durona , bo ' potem sie uzbiera' , a ja zawsze jeden w tyl czyli np KT100#
ASUSa i XP2100+ i i tak wychodzi taniej i o kosmos lepiej.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/rasz.jpg :P