Re: policja i piracki program

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 13:07:32 MET DST

Użytkownik "Dylon" napisał:

> Szczegolnie ciekawi mnie "wyzszy koszt posiadania
> komputera" :) hmmm moze panom w microsofcie
> nawalil oryginalny excel i nie potrafili tego policzyc?

Nie ja myślę, że to "brak zgodności oprogramowania". Napisali tekst w
Wordzie 97, potem próbowali przenieść do Worda 2000. Niestety nie udało im
się, więc spróbowali skonwertować to do PowerPointa. Wyszła prezentacja, ale
żeby ją otworzyć musieli zaimportować ją w pakiecie Works i dopiero stamtąd
wstawić jako załącznik do Outlook Expressa i wysłać pocztą do redakcji.
Niestety w redakcji był "pełny" Microsoft Outlook, więc im się wszystko
rozjechało. Musieli napisać wszystko od początku w Notatniku. Stąd też
"wyższe koszty posiadania komputera" - trzeba więcej specjalistów, którzy
potrafią sobie poradzić z tym softem i zrozumieć jego niuanse. A "brak
wsparcia technicznego" również nie ma, bo w Microsofcie już dawno pogubili
się o co w tym wszystkim biega.

Pozdrawiam,
Sniper