Re: policja i piracki program

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 11:49:59 MET DST

W poscie <al4hf0$bmf$1_at_news.onet.pl>, Sniper napisales...

> Wędrując po sieci, trafiłem na jeszcze inną ciekawą stronkę, którą warto
> odwiedzić:
> http://www.microsoft.com/poland/piratnie/

Przegladalem te stronki i w broszurce nt. piractwa natknalem sie na:
[...Trzeba tez pamietac o dodatkowych kosztach dla przedsiebiorstw i
agencji korzystajacych z kradzionego oprogramowania: wyzszy koszt
posiadania komputera, brak wsparcia technicznego, brak zgodnosci
oprogramowania, wirusy i w najgorszym wypadku, grzywny i koszta procesow
sadowych. ...]

Szczegolnie ciekawi mnie "wyzszy koszt posiadania komputera" :)
hmmm moze panom w microsofcie nawalil oryginalny excel i nie potrafili
tego policzyc? :D

A powaznie to jestem przekonany o slusznosci kontroli w firmach i ew. u
"piratow-hurtownikow".
A nachodzenie ludzi w domach dla 1 gry czy innego programu pirackiego
jest conajmniej smieszne.
Najlepsze, ze wszyscy ludzie placa ze ten swoisty przywilej nalotu :)))

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl   GG:2200145