Re: policja i piracki program

Autor: dylon (a_at_a.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 14:25:18 MET DST

In article <al4pic$3ce$1_at_news.onet.pl>, Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl
says...

> Nie ja myślę, że to "brak zgodności oprogramowania". Napisali tekst w
> Wordzie 97, potem próbowali przenieść do Worda 2000. Niestety nie udało im
> się, więc spróbowali skonwertować to do PowerPointa. Wyszła prezentacja, ale
> żeby ją otworzyć musieli zaimportować ją w pakiecie Works i dopiero stamtąd
> wstawić jako załącznik do Outlook Expressa i wysłać pocztą do redakcji.
> Niestety w redakcji był "pełny" Microsoft Outlook, więc im się wszystko
> rozjechało. Musieli napisać wszystko od początku w Notatniku. Stąd też
> [...]

Prosze jak to ladnie ujales :)

Dodam, ze rowniez w tej broszurce mozna dalej wyczytac, ze tylko
oryginalne oprogramowanie moze uchronic posiadacza od wirusow.
No tak.. tylko ze wspaniala firma ms zapomniala chyba o:
1. Nie liczac programow antywirusowych, zaden nie ma wplywu na
dzialalnosc wirosow :)
2. Takie oprogramowanie musialo by byc przy okazji super szpiegiem zeby
wykrywac kazda mozliwa droge infekci :DD
3. Juz nie pamietam odnosnie jakiego programu czytalem licencje (chyba
jakis starszy word), gdzie informowali, ze umywaja raczki od kazdego
dzialania wirusa...

wiec gdzie tu logika ms?
No, ale takich sprzecznosci w informacjach ms jest pelno (oni chyba
specjalnie zatrudniaja sztab ludzi do wymyslania tego) :DD

Wnioski:
Chyba troche odszedlem od tematu, ale chcialem na takim przykladze
pokazac, ze jesli ktos wymaga szanowania wlasnosci intelektualnej, to z
drugiej strony powinien serio potraktowac swoich (i przyszlych) klientow.
IMHO jesli by ms naprawde dbal o porzadnie o legalnych uzytkownikow to
coraz mniej ludzi decydowalo by sie na zakup "pirata" bo po prostu
faktycznie nie mialo by to sensu.

A jak na razie to wykorzystujac naiwnosc ludzi oraz zagmatwane i
sprzeczne informacje to raczej firma ms popelnia przestepstwo oklamujac
ludzi i czerpiac z tego korzysci finansowe.

p.s. uff ale wymyslilem :) mam nadzieje, ze zrozumiale.

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl   GG:2200145