Re: "wybuch" płyty CD w napędzie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 11:41:49 MET DST

Użytkownik "pek" napisał:

> [...] podczas instalacji Office 2000 rozsypała się [...]
> płyta CD (oryginalna płyta MS Office 2000 SBE PL).
> Czy mogę w jakiś sposób odzyskać tą płytę [...]

Pozwoliłem sobie zadzwonić do Biura Obsługi Klienta firmy Microsoft.
Niestety wykonując telefon nie miałem przed oczyma twojego postu, dlatego
pytałem pod kątem systemu Windows 98 SE OEM. Dowiedziałem się, że można taką
płytkę (tzn. to co z niej zostało) wysłać do siedziby firmy, wraz z dowodem
(np. ksero) zakupu a w zamian producent odeśle oryginał, ale (UWAGA!!!) za
jedyne 99 zł!!! Przed udzieleniem tej odpowiedzi, pani wyraźnie spytała mnie
o jaki system chodzi i czy jest to wersja OEM. Wywnioskowałem z tego, że
pakiet Office 2000 może kosztować więcej. Kaszana na max!

Pozdrawiam,
Sniper