Re: "wybuch" płyty CD w napędzie

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 18:11:28 MET DST

On Wed, 4 Sep 2002 11:41:49 +0200, "Sniper"
<Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:

>Pozwoliłem sobie zadzwonić do Biura Obsługi Klienta firmy Microsoft.
>Niestety wykonując telefon nie miałem przed oczyma twojego postu, dlatego
>pytałem pod kątem systemu Windows 98 SE OEM. Dowiedziałem się, że można taką
>płytkę (tzn. to co z niej zostało) wysłać do siedziby firmy, wraz z dowodem
>(np. ksero) zakupu a w zamian producent odeśle oryginał, ale (UWAGA!!!) za
>jedyne 99 zł!!! Przed udzieleniem tej odpowiedzi, pani wyraźnie spytała mnie
>o jaki system chodzi i czy jest to wersja OEM. Wywnioskowałem z tego, że
>pakiet Office 2000 może kosztować więcej. Kaszana na max!

I właśnie za takie podejście do klienta nie lubię tej firmy...

BTW: A czy jeśli przyjdzie kontrola do mojej firmy, a ja pokażę, że
system mam zainstalowany z kopi, a oryginał jest w woreczku, w postaci
sypkiej, to zrobią mi coś? W umowie chyba nie jest zaznaczone, że
płytka ma być w jednym kawałku ;)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."