Re: pewne zasilacze ATX'owe?!

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 19:59:38 MET DST

> narazie Cel 1300MHz + 2 dyski + CD-RW + Cd-Rom + pare kart w tym
kontroler
> SCSI (nie RAID a jedynie zwykly Tekram 315)
> w przyszlsci bede chcial pewnie rozbudowac do P IV

IMHO dobry 350W styknie

> czyli musze taki z tą dodatkowa wtyczka kupic zeby w przyszlosci chodzil z
P IV

niektore plyty maja do wyboru ATX12V lub zastepczo duzy MOLEX 4pin (jak do
HDD/CD-ROM/...) ale do prockow powyzej 2GHz nie zaleca sie tego
rozwiazania - jak bedziesz mial ta wtyczke to bedziesz mogl wybierac plyte
jaka chcesz !!!

> jakim programem monitorowac napiecia? jaki zapisuje do loga czy cos
takiego?

nie wiem jaka plyta - jak ASUS to plecam "ASUS PC Probe" jak inna to np
"MotherBoard Monitor"

ja na Twoim miejscu - jezeli za bardzo nie przywiazales sie do obudowy -
zbieralbym na jakiegos Chieftec'a z 340W/360W zasialczem (lub na jakiegos
ANTEC'a z 350W zasilaczem - moze za niedlugo beda oficjalnie w sprzedazy)
!!!
a obecnie jak nie masz zwisow i innych niepokajcych objawow to jak pisalem
wczesnie - na gwlat nie kupuj byle czego - lepiej dozbierac troszke kasy i
kupic cos "na lata" :-)

pozdrawiam