Re: rozmagnesowywanie philips'a 105e

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 20:09:28 MET DST

Dnia Sat, 28 Sep 2002 10:57:48 GMT heiliger
<wdyham[@]tlen.pl_VERPISS.DICH-SPAMER> w wiadomości
<an41v1$sr1$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>druga rzecz nie za bardzo wiem jak uzyc lutownicy...
jeśli masz lutownicę transformatorową (z założonym grotem :))) to
włącz ją, zbliż jak najbliżej do ekranu a następnie wykonując
koncentryczne ruchy (koła powinny mieć średnicę ekranu) powoli (~3
cm/sek) od niego oddalaj i w odległości ~3m wyłącz.
Zrób tak parę razy i włącz monitor - powinno pomóc :)

>moze jeszcze opcja drugiego monitora... ale oba bedom mialy wypukly
>kineskop i co wtedy?
nie wiem :) ale imo wystarczy żeby płaszczyzny kineskopów były
równolegle do siebie, najwyżej efekt będzie trochę słabszy z powodu
większej odległości i będziesz musiał powtarzać.

pozdro

--
KRiZBi