Pytanie o Modecom Imperial

Autor: Spokojny (o82_at_mach4.polbox.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 20:25:45 MET DST

Proszę właścicieli tej obudowy o opinię, jak się sprawuje, ile jest prawdy w
"cichej" pracy (w stosunku do obudów z przedziału 100-250) i czy ten
termometr na panelu to bajer czy coś praktycznego :-) Myślałem jeszcze o
modelu Enjoy, ale jakoś nie przypadł mi do gustu, pozatym Imperial ma z
przodu FireWire zamiast gniazda mic i wyjścia audio. Aha - proszę nie
porównywać do Enlight'ów czy Chieftec'ów, bo nie mam tyle kasy :-/

--
Pzdr
Spokojny