hpdeskjet 656c

Autor: altern8 (alternate_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 20:22:51 MET DST

Witam.
pisze poniewaz mam problem, ktory dotyczy wyzej wymienionej drukarki,
otoz po zainstalowaniu wszystkich sterownikow poprawnie drukarka raz po
uruchomieniu komputera drukuje, a raz nie.
nie wiem od czego moze to zalezy, ale cholernie denerwuje mnie to, ze dziala
ona sobie tak jak chce... czy trzeba oddac ja do serwisu? a moze, ktos z was
mial podobny problem i jakos sam sobie z nim poradzil.
dzieki za wszystkie porady.
pozdr.