zasilacz AT do plyty ATX?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 20:19:27 MET DST

Powiedzcie mi, czy da się podłączyć płytę ATX do starego zasilacza AT? Są
może jakieś przejściówki? Samą obudowę mam rzekomo taką, że można włożyć
płytę AT lub ATX (zresztą nie wiem, czy są takie, do których się nie da,
pamiętam, jak mi tak ją sprzedawca kiedyś zachwalał). Możliwość
"elektronicznego" wyłączania jest dla mnie nieistotna, ważne, żeby dało się
włączyć na stałe.

Paweł